mgr Hanna Mazela

KINEZJOLOG / PEDAGOG

O MNIE

 

mgr Hanna Mazela – nauczyciel z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą

 

Jako pedagog i nauczyciel dyplomowany oraz specjalista w zakresie terapii pedagogicznej zajmuję się diagnozą trudności dydaktyczno– wychowawczych. Prowadzę zajęcia terapeutyczne dla uczniów posiadających specyficzne trudności w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia).

 

Podczas zajęć z dziećmi i młodzieżą zajmuję się stymulowaniem i usprawnianiem funkcji percepcyjno– motorycznych, percepcji słuchowo– językowych, percepcji wzrokowo– przestrzennych i pamięci wzrokowej, sprawności ruchowo– grafomotorycznej oraz wyrównywaniem braków w umiejętnościach szkolnych, usprawnianiem techniki czytania i czytania ze zrozumieniem, wypracowaniem nawyków poprawnego pisania pod względem ortograficznym i graficznym.

 

W pracy wykorzystuję ćwiczenia kinezjologii edukacyjnej. Te proste ćwiczenia ruchowe równoważą pracę lewej i prawej półkuli mózgu, a ich regularne wykonywanie pomaga myśleć, panować nad ciałem, emocjami, rozluźnia napięcie mięśniowe i eliminuje stres, a uaktywnienie obu półkul mózgowych w równym stopniu powoduje, że zwiększona zostaje funkcja poznawcza i zdolność uczenia się.

 

Podczas każdych zajęć stwarzam okazję do odnoszenia sukcesu, motywuję do podejmowania zadań o różnym stopniu trudności, a także niweluję napięcie emocjonalne.

p.hania-436x436

Wykształcenie

  • Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu- kierunek Pedagogika o specjalizacji: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
  • Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Milenium- studia podyplomowe- kierunek Terapia Pedagogiczna

Szkolenia

– dyplom ukończenia kursu I i II stopnia kinezjologii edukacyjnej „Gimnastyki mózgu”

 

– dyplom ukończenia kursu „Terapia Taktylna”

 

– dyplom ukończenia warsztatów „Rozpoznawanie, diagnozowanie ADHD- praca z dzieckiem nadpobudliwym w szkole”

 

– dyplom ukończenia szkolenia „Metoda wstępnej stymulacji logopedycznej w terapii dziecka ryzyka dysleksji”

 

– uczestnictwo w szkoleniach ds. zapobiegania niepowodzeniom szkolnym uczniów klas I-III z uwzględnieniem ryzyka dysleksji rozwojowej

 

– dyplom ukończenia szkolenia „Zapobieganie niepowodzeniom szkolnym- specyficzne trudności w uczeniu się”

 

– uczestnictwo w konferencji dotyczącej „Dzieci ryzyka dysleksji i uczniowie z dysleksją rozwojową- organizacja specjalistycznej pomocy”, „Stymulowanie funkcji poznawczych oraz rozwijanie podstawowych umiejętności szkolnych”

 

– uczestnictwo w szkoleniu „Praca z dzieckiem nadpobudliwym w klasie szkolnej”

 

– ukończenie szkolenia „Od dysgrafii do kaligrafii” OPERON

 

– ukończenie internetowego kursu „Organizacja pracy z uczniami klas I-III mającymi specyficzne trudności w nauce”